Prickig korv

Jag hade på känn att Manne skulle klara sig lindrigare undan än Agnes gällande prickarna. Men där bedrog jag mig!! De är betydligt fler och på betydligt mindre lämpliga ställen (läs ljumskar och runt den heliga). Tack o lov så verkar han helt obekymrad av dem *pepparpeppar*.

Jag hade tänkt bjuda er på en bild från dagens suveränt goda middag som jag lagade i atfon men då jag inser efter att jag laddat in dem i datorn att det ser ut som en hög med spya så besparar jag er den synen :)! Här kommer iaf receptet:

- Koka pasta av valfri sort (jag tog fjärilsmakaroner).
- Fräs en strimlad purjolök och färska skivade champinjoner.
- Skär en grillad kyckling i små delar.
- Blanda ihop allt i en gryta och rör ner knappt en stor burk creme fraiche och en halv riven parmesanostbit.
- Skvätt i lite soya.
- Salta och peppra efter smak.

SKITGOTT och mycket väl godkänt av samtliga i testpanelen som åt både en och två rågade tallrikar. Och det bästa av allt...man gör den på nolltid!

Hoppas att eran tisdag varit bra!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter gott, ska nog pröva nån dag snart :-)

2010-12-01 @ 02:04:06
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hamnar lätt på vår meny inom kort!

2010-12-01 @ 11:07:53
Postat av: Nattie

Mums!! Det ska jag verkligen testa!! Älskar enkla och goda maträtter =)

2010-12-01 @ 17:38:36
Postat av: Annelie

Vi åt det här receptet till middag idag. Hade sparat länken :-)

2011-02-08 @ 19:12:02
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0