Sen onsdagskväll

Vilken härlig kväll det har varit. Ja bortsett från att jag blev tvungen att skippa den sedvanliga onsdagsträningen pga en havererad rygg. Igen. Så istället för att svettas på pump/spinningen så var jag och Fia ut på en långprommis i det härliga vädret. Jätteskönt efter en heldag innanför låsta dörrar!

Imorse så lämnade jag en skrikande Manne på dagis. Glädjeskrik kanske jag bör tillägga. Han blir helt vild av lycka när vi kommer dit och det är nästan så att jag överväger på att filma honom med mobilen någon morgon så ni får se vad jag menar. Samma skrik möttes vi av när vi hämtade honom. Helt underbart och dagisstarten som kändes som rena ångesten för några veckor sedan är som bortblåst. Må nu detta hålla i sig!!!

Jag har dåligt med bilder att bjuda på nu när jag jobbar så mycket. Lovar att det ska bli bättring på den punkten! Ikväll så bjuder jag på en bild som ska med i Mannes "boken om mig" som jag håller på med till dagis. En bok där nära o kära och saker som han gillar ska klistras in. Den här bilden var en av de första jag valde...



Imorgon så är jag ledig. Då ska kameran fram igen efter att ha vilat alltför många dagar. Jag måste ju värma upp lite inför söndag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, vad gulligt med en cykelstol i traktorn!

2010-11-04 @ 00:38:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken fantastisk bild! Killar och traktorer :-) Det är magiskt



Vad kul med studiofotografering! Har du någon fler studiobokning innan februari? Skulle vara roligt att fota magen innan bebben kommer ut

2010-11-04 @ 17:00:24
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Pia

åh, jag har fotat alldeles för lite länge nu. Men blir kul att få fota på söndag iaf! :)

2010-11-04 @ 22:19:35
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja, jag tycker själv att de svartvita inte är lika fina som de i färg. Jag tar tacksamt emot lite tips och hjälp. Tänkte även ta med datorn på söndag. Vi kanske hinner kika lite?

2010-11-05 @ 09:05:35
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej igen!

Vilken fantastisk bild!!

Bara ÄLSKAR att ni satt in en sits till honom i traktorn, underbart!

Och JA! Snälla filma Manne, skulle vara så roligt att se!

Underbara ungar, de har ingen aning om vilken lättnad de skänker sina dagis-ångest-mammor!

Det går fortfarande så bra för Molly med, yay!!

2010-11-05 @ 11:10:09
URL: http://asasminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0