Trista dagislämning...

Idag lämnade Jimmy barnen på dagis för att jag jobbat natt. Tänkte i mitt stilla sinne att det kanske skulle gå bättre för honom att lämna Manne än vad det gjort för mig den förra veckan. Men icke. Gråt idag igen och inte bara en utan två gånger. Andra gången var när (faster) Sandra lämnade Astrid. Han blev jätteglad att se henne och trodde förstås att han skulle bli hämtad. Så istället för ett jobbigt avsked så blev det två. Lilla hjärtat♥!



Det är TUR att Agnes stortrivs på sitt nya dagis och knappt har tid att säga hej då när jag lämnar henne. Jag skulle inte fixa två ledsna barn på morgonen!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Inte lätt att vara liten, men ännu mindre lätt att handskas med ständiga mammasamvetet.

2010-11-15 @ 23:45:37
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja det gör ont i hjärtat men man får försöka komma ihåg att det är övergående!!! Alma var superledsen ett tag, speciellt när hon lämnades tidigt men det gick över. Hoppas det vänder snart, mammahjärtan är känsliga. Kram till dig!!!

2010-11-16 @ 09:55:15
Postat av: Nattie

Urs, jag kan bara tänka mig hur det skär i hjärtat på en när sånt händer. Förhoppningsvis går det över snart!

Tusen tack för kortet som jag fick går, skickade ett sms men vet inte om du fick det? Kvar samma gamla nr?

KRAM!!

2010-11-16 @ 13:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0