Fredag och OKTOBER

Idag efter jag sovit efter jobbnatt så åkte jag och Agnes in till stan. Det är så himla mysigt att åka in bara vi två. Strosa på stan, fika, shoppa. Åka rulltrappa!!! Tyvärr så händer det inte särskilt ofta att vi gör såna här trippar. Hon måste ju få se att det finns en värld utanför garaget där hon hänger alltför ofta med sin far :)! Det blev iaf en hel del inköp, både inför måndagens resa och en massa annat. Kappahl hade 25% på hela köpet så där slank det med betydligt mer än planerat. Bl a en vinteroverall till A. Så perfekt med ett 25%-erbjudande när man köper lite dyrare plagg :)!

Vi träffade flera bekanta på stan och en av dem frågade Agnes vad hon ska göra när vi åker till utlandet. "Åka skidor och skridskor" fick han lite oväntat till svar. Ooops, kom på att jag sa till Agnes igår att det börjat snöa på Cypern. Sen glömde jag tydligen bort att säga att jag skämtade. Nåja, det blir en happy suprice för våran icke vinterälskande tjej att upptäcka att det faktiskt är sommar och 29 grader där nu!

(mobilbilder)


Brudar på stan...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mysigt med mamma-dotter-mys :-)

2010-10-02 @ 02:06:49
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, vad mysigt! Kul med fina inköp också!

2010-10-02 @ 18:59:25
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: linda s

åååååh jag längtar tills Idaär gammal nog att hänga med mig på stan!!! Än så länge är hon ett enda stort virrvarr i butikerna, jag är nästan tvungen att ha henne i sulky..... Melvin gillar att gå på stan, men helst inte kläder.... haha.

2010-10-02 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0