Ledig helg

Äntligen fredag och dessutom långledig till tisdag em.

Helgens planer är hittills inte helt spikade. Tänker nog inta soffläge ikväll med ett vinglas eller två. Det är ju faktiskt helg eller hur? Jag har fortfarande hela familjen på vift i södra delarna av landet så jag kanske passar på att göra det jag gjort hela den gångna veckan...bara va!!! Skönt som tusan men en sak är säker...GUD VAD JAG SAKNAR FAMILJEN!!! Betydligt mer än vad jag trodde att jag skulle göra.

Så eftersom mina fotomodeller inte är hemma så kommer en till gammal bild på en alldeles färsk Manne...

 
Finaste prinsen bara några timmar gammal.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha en mysig helg :-)

2010-09-24 @ 20:49:16
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det kan nog vara bra att få sakna ibland, då uppskattar man helt plötsligt det vardagliga, fina lite extra.

2010-09-24 @ 22:06:50
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0