Regniga 15:e september

Och jag har precis betat av två jobbnätter. Just nu står tvn med playhouse disney på och två små sitter uppkrupna i soffan under filten och myser. Det hör verkligen inte till vanligheterna att tvn är påslagen den här tiden. En mycket trött tjej och regn o rusk ute gör att det känns okej med lite tv-tid just nu. Det finns alltid regler med undantag :)! Men det är ju det som är lite av tjusningen för de små också...att få se på tv när de egentligen inte brukar. Som att få godis en annan dag än lördag. Ja jag tror ni fattar :)! 

Jag fick ett mycket oväntat men alldeles fantastiskt mms sent igår kväll. Jimmys bror och hans tjej gifte sig igår (utan våran vetskap) på arlanda innan åkte vidare till Teneriffa. Hoppla bara säger jag! Lägger in en låt som Helena alltid sagt att hon vill ha på sitt bröllop...

 

Ikväll så väntar pump och spinning. De roligaste passen på hela veckan med kanoninstruktörer och jättebra musik så det ser jag fram emot!

Här kommer några bilder från våran utflykt på berget tidigare i veckan...





Hoppas att ni har haft en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag dööör så söt Manne var i sina galonisar! :)



Fin porträttbild på Agnes också.

2010-09-15 @ 17:19:20
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Bettan

Haha, vilken härlig blick Manne har när han tittar in i elden.

2010-09-15 @ 18:21:48
Postat av: Annelie

Jag ogillar när folk går och gifter sig i hemlighet, fram för mer fester åt folket!!

2010-09-15 @ 21:11:44
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack Pia!



PRECIIIS Annelie!

2010-09-15 @ 21:33:20
Postat av: Lisa

Härligt med bröllop! Tror att vi kommer att gifta oss i hemlighet också, men däremot kommer vi att ha en hejdundrande fest efteråt! Om JAG får bestämma alltså!

2010-09-15 @ 23:05:47
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Linda J

Vad roligt att de gift sig!!!! Hälsa stort grattis från oss!

Här är det också regn o rusk idag...man blir ju så less! Inte så kul med en krypandes 1-åring i alla dessa vattenpölar.

Men snart får vi sol o värme =)

2010-09-16 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0