Ny vecka

Och mina evighetslånga veckor med helgjobb är förbi!!! Tänk att det kom ett slut ändå! Men en sak är säker...jag kommer aldrig någonsin att göra om min väldigt klumpiga miss i schemaläggningen igen! Att jobba fem helger på raken är ett straff! Och nej, jag har inte varit särkilt populär här hemma. Varken hos sambo eller barn!  

Den här lediga måndagen så har vi bara varit. Det behövdes en dag med en lugn start och minsta möjliga aktiviteter. Vi har hämtat hit Anja från dagis och jag passar på att göra lite småpyssel medan tjejerna leker. Sen väntar barngympa följt av gympa för mig. En helt lagom måndag...på alla sätt =)!

Det har bl a play dohbakats idag...





Kommentarer
Postat av: therese larsson

hej tänkte höra med dig vad det är för gympa i byske på måndagar, har tänkt börjat träna men vet inte riktigt vad som finns i byske....

2011-02-07 @ 17:54:04
Postat av: Johanna

Va kul! Träningarna i Byske är...

Må: spinning/core

Ons: pump/spinning (man kan välja att bara köra ett av passen)

Lö morgon: pump

Sö afton: Step up eller aerobics (varannan vecka)

2011-02-07 @ 22:03:55
Postat av: therese larsson

tack så mycket...då är det bara för mej att sätta igång å träna...

2011-02-10 @ 21:36:38
Postat av: Johanna

Helt klart!

2011-02-11 @ 01:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0