Dag 5: En gammal bild

Här är jag riktigt glad att det är jag själv som får välja =)! Det finns så fruktansvärt hemska bilder från förr i tiden. Den jag har valt är 15 år gammal. Jag har faktiskt inte äldre bilder än så här hemma. Anar att de äldre, hemska bilderna ligger fint ihoppackade i en kartong i något förråd någonstans. 

Här är det iaf examen från andra året på gymnasiet. Körkortet var nytaget och hela sommaren väntade. Livet lekte. Precis som nu fast på ett annat sätt =)! Ser ni, kameran i högsta hugg redan då, haha.


Carola, jag, Sarah och Maria. De bästa gymnasiekompisarna man kan ha! Oj så roligt vi hade i 3 år!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra R

:) Jag håller med, många gamla foto är läskiga att titta på. Ni ser verkligen gymnasie-iga ut. Lite 90210 över det hela.



Jag kom på i bilen att vi borde fotat oss så att jag kunde lägga ut en bild på klänningen i bloggen. Men det blev inte av. Får hoppa i klänningen ikväll när jag är nyduschad.

2011-05-16 @ 16:07:18
URL: http://aresmamma.se
Postat av: Caroline

Hej!

Vilken härlig bild. Den doftar verkligen sommar och sol, och glädje!! Roligt med fotoutmaning, passar ju dig perfekt!

kram

2011-05-16 @ 21:08:54
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0