De sista!




De här får nog bli de sista bilderna som jag visar här. Nu har ni fått en glimt om vad vi roade oss med i 3,5 timmar förra torsdagskvällen! Det var som jag skrev tidigare så sjukt roligt och jag och Pia har redan planer på att boka studion snart igen. Längtar redan!!!

Hoppas att ni har haft en bra helg! Här i Båtvik har det varit lugnt värre. Jag fick mig en riktig egendag i lördags då Jimmy steg upp med barnen och gick ut med dem. Själv så passade jag på att ta lite sovmorgon innan jag steg upp för att göra mig redo för en heldag på stan. Min shoppinglista var l-å-n-g och så här i efterhand så var jag nog lite för kaxig då jag hade tänkt beta av alla julklappsinköpen oxå. Det gjorde jag såklart inte! Men mössor, vantar, strumpor i massor, vinterkläder, varmaste dojjorna och mycket mer följde iaf med hem :)! Det kändes sååå lyxigt att få en hel dag bara för sig själv!!! Det behövs någon gång utimellan!

Sen att jag missade Agnes premiäråk på skridskor kändes ju lite trist. Men men, man kan inte vara med på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0