Allhelgonahelgen

...passerade i en rasande fart! Den fylldes bland annat av...

middagsfrämmande, ett pubbesök, promenader, lite nyttogöra i hemmet både inne & ute, godis till de små, hockey, film, marknad, besök hos vänner, slappa i soffan och som avslutning ett svettigt men skitkul step up-pass.

En riktigt bra helg med andra ord!

Jimpa kickade igång den gamla crescenten i fredags och han & Agnes har redan hunnit vara ut ett par svängar! Jag har inte prövat den ännu men ska! Snart! Jag har däremot testat Jimmys senaste leksak, en minimotorcykel. Det var riktigt kul och inte så lätt som jag hade trott! Men jag höll inte på banga in i väggen som Therese nästan gjorde, haha!  





Manne använder gåstolen flitigt nu. Han har inte kommit på hur man förflyttar sig i den ännu men är hur nöjd som hellst att få komma upp och vara med lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0