Så lika men ändå inte!


...ser ni vem det här är

 

Ibland när jag tittar på Manne så kan jag inte tro att det är möjligt att vi fått två barn som är så lika! Nästan skrattretande! Och bara av den anledningen så hade det varit jävligt intressant att se hur barn nr 3 skulle se ut. Fast den frågan kommer att förbi obesvarad!!! Nu är E4 stängd!

Jag kommer som jag nämnde tidigare att lösenordsskydda bloggen nu i början på veckan så om det är någon som glömt mejla mig ang lösen så gör det. Mejladressen: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Linda J

Jag gissar på att det är Agnes...men om jag har fel så skyller jag på att det var länge sen jag såg Manne =) Vi ses på tors!!!

2009-11-30 @ 09:48:07
Postat av: Jottan

Lika som bär!

2009-11-30 @ 10:07:57
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Linda...RÄTT :)! Ja gissa om vi längtar tills tors!



Jottan...O ja!

2009-11-30 @ 13:25:52
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jag trodde det var Manne bara för att du frågade. Men dem är lika:-)

2009-11-30 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0