En helt vanlig tisdag

Den 16:e februari har förlöpt utan några större överraskningar. Dagis, lite hemmafix, ett par besök här hemma, handling, en promenad i solen, matlaget och nu njuter jag av tystnaden och lugnet som råder i huset. Har en massa måsten som borde betas av men ibland är det så skönt att stanna upp och bara va.    


(här är en till av de mycket fina ps-bilderna som jag fått)

Imorgon så har jag tänkt försöka filma Manne så ska ni få se något roligt. Han kryper inte utan hoppar fram vilket ser så grymt uppkäftigt ut :)! Vi får se om lilla prinsessan är på danshumör också så ska ni få se en av hennes uppträdanden. Jag måste passa på att filma medans jag har kvar Sandras kamera! 

 


Kommentarer
Postat av: Linda J

Vaa...har du inte bakat några semlor idag??? Själv unnade jag mig en halv...sen blev man nästan äcklad av all grädde...

Pussa Manne-korven och Agnes-prinsessan från oss och tack för fina kortet =)

KRAM

2010-02-16 @ 20:56:43
Postat av: Emma

Vilken fin bild på Agnes. Du är verkligen en duktig fotograf!!!



Tack. Ja tanken är väl egentligen att jag ska börja sälja det jag gör, men än har jag inte kommit igång så bra med det, utan det blir mest till eget bruk :-)Men du får säga till vad du är intresserad av så får vi se om jag klarar det eller inte :-) Är som sagt nybörjare...

2010-02-16 @ 22:41:37
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Tessan

Hahaha!! Vad är det egentligen för fel på era gener?? =)

2010-02-16 @ 23:34:49
URL: http://www.nogg.se/jerry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0