Efterlängtade, sköna, underbara HEEEEELG!

Äntligen 2 hela dagars ledighet framför mig! Känns inte helt fel kan jag lova!!!

Jag skulle aldrig klara av ett 7-16 jobb! Nu har jag jobbat 2 förmiddagspass efter varandra och mitt skick är sämre än en zoombies. Sååå T-R-Ö-T-T!!! Har nog mina "att komma isäng tidigt svårigheter" att skylla på! Måste skärpa mig och lägga mig tidigare på kvällarna.

Imorgon så blir det lussebak med Sandra på dagen. Sen bär det av till Kåge på middag. Det blir kul, känns som evigheters evighet sen vi var dit sist! På söndag så är det första advent as u know så då blir det att gå på skyltsöndag i vanlig ordning. På afton har jag bjudit hit mamma, pappa o mormor på middag! Köpte en megabauta färsk lax på maxi igår till ett megabra pris så det blir firre på menyn....mums!!!

Snart börjar idol och det får ju inte missas! Ska korka en vinare och se om det behövs mer än ett glas innan jag somnar, haha!

Go Marie, go Marie, go Marie!!!!

 ...god natt från Agnes...och snart från mig med!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vänta nu! Om du köpte megabauta färsk lax igår, hur färsk är den då på söndag?? =) Jag vill också gå på skyltsöndag i Byske!! Det var typ 100 år sen sist! Jag är inte heller så bra på att gå och lägga mig i tid på kvällarna och jag börjar ju tidigt varje gång jag jobbar.... Fast jag vill ju helst inte jobba kvällar heller. Ha en trevlig helg! Kram!

2007-11-30 @ 21:51:22
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: johanna

Tessan: Kanske inte dagsfärskast men färskare än de icke alltför färska laxar som finns att köpa i kyldiskarna :)!

2007-11-30 @ 23:29:56
URL: http://johannaagnes.blogg.se
Postat av: Malin

hehe...jo tyckte det samma :)
hoppas du får en trevlig helg

2007-11-30 @ 23:51:16
URL: http://GranaQueen.blogg.se
Postat av: Annelie

Du är alltid en redig husfru du!

*förundras en smula avundsjukt*

2007-12-01 @ 00:29:29
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0