Finally...

...så har jag hittat kläder som Agnes ska ha på alla kommande jul- å luciafester! Jag ska inte avslöja vad det är, tänkte ni ska få ett bildbevis sen när kläderna kommit i våra ägor. Jag kan dock avslöja att jag är mucho nöjd!!!

Jag o Agnes har varit ute på morgonen och jag försökte febrilt få en bra bild till julkorten som jag tänkt skicka men min lilla modell var inte så sammarbetsvillig. Det enda som var intressant var bollen som hon höll på med så jag fick ge upp efter ett X antal misslyckade bilder. Funderar allvarligt på att lägga ner julkortsskickandet i år...vi får se, tänkte ge mig på ett tappert försök till.



Idag har det varit kallt, nästan 15 minusgrader mätte termometern. Brrr! Jag vet inte vad jag tänkte med för när jag åkte in med A till Byske efter lunch så fick jag för mig att det var runt 6 minusgrader ute. Måste ha tänkt på gårdagens temperatur eller nått. Hur som hellst så blev det en ISKALL prommenad och mina ben var alldeles genomfrusna o eldröda av kylan innan jag lämnade Agnes på dagis. För som vanligt så fanns varken långkallingar eller mössa på min kropp. Men jag kan lova er att den missen gör jag inte om!!!

Nu är det snart läggdax...ska ju upp tidigt img. Jimpa är pappaledig torsdag istället för tisdag denna vecka så jag slipper dra upp Agnes i ottan tack o lov!

Kommentarer
Postat av: Nattie

Du tar så fina bilder!! JAg känner att jag verkligen tappat stinget med kameran för tillfället, men jag ska ta upp det! Man vill ju gärna bli lite snitsig =)
Hoppas allt är bra i vinterland, här regnar det...
Hälsa!

2007-11-29 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0