Pretty woman

De senaste dagarna så har jag fått känna mig lite som en pretty woman. Fast det är inte kläder som har shoppats utan prylar, möbler och inredning till hemmet. Dock inte till mitt hem tyvärr. Det var heller inte mina pengar så det kanske inte var så mkt pretty woman ändå ;)!

image620


Jag håller på att hjälpa en av våra patienter med alla förberedelser inför hans flytt från oss och det har inneburit en MASSA MASSA shopping. Han hade inte en pinal sedan tidigare så vi har verkligen fått shoppa loss ordentligt! Fast det är farligt, dessa shoppingturer har även inneburit en del i egen kasse. Kan bara inte hålla mig när man springer på så många fina saker!

Ikväll så möttes jag av ett väldigt tyst och ett väldigt tomt hem när jag kom hem från jobbet. Jimmy är ju som sagt på övning och Agnes sover hos mamma eftersom jag jobbat kväll. En märklig känsla att vara helt själv!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0