S-U-R-T sa räven :(

Det här skulle vara månaden med stort M.
Månaden som jag längtat efter sen början av sommaren.
Månaden då mitt efterlängtade nya objektiv skulle inhandlas!

Vad händer...jo försäkringskassanh*lvetet ligger MASSOR efter i sina utbetalningar så pengarna som jag skulle ha lagt på objektivet måste gå till mat och leverne för denna månad. Det känns ju så där lagom roligt!

Bara jag har det innan november för då tänkte jag ge mig på en idé som jag spånat på länge och som kräver denna typ av objektiv som jag ännu inte har i mina ägor.  

Men men, den som väntar på något gott....

Kommentarer
Postat av: Emma

Försäkringskassan är ett stort skämt, jag hatar dem! Grr.. hoppas du får pengarna snart så du kan genomföra projektet, jag blev nyfiken nu :-)

2008-08-28 @ 12:46:37
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0