Åter en helg förbi

Denna helg har inte varit den mest händelserika helgen i mitt liv direkt. Men å andra sidan så har det varit rätt så skönt att bara känna lugnet vilket inte är alldeles för vanligt i den här familjen! Igår så blev det paltkok å schlager hos svärmor som fyllde år och idag har vi varit till svärfar och käkat middag.

Schlagern var rent ut sagt så bedrövlig att jag inte ens tänker lägga ner någon energi på att skriva om det! Stor besvikelse!!!

Jag hade tänkt åka och träna ikväll med de har lagt passet på en sådan sunktid så jag sket i det. Klockan 20, som passet är, då vill man bara va hemma och ta det lugnt, ligga i soffan o bara göra ingenting. I alla fall på söndagar!!! Det hade varit en annan femma om passet varit vid 18-tiden ist. Men jag tog mig i kragen o körde ett eget litet träningspass tidigare idag ist...powerwalkade in till Byske med stavarna och sparkade hem igen. En härlig runda på dryga milen! Skööönt!

Nu ska jag kolla på I en annan del av Köping. Man blir glad ända in i själen av det härliga gänget!
 Här är det sköna Köpinggänget!

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med dej, värdelös melodifestival.. får verkligen hoppas att de kommande programmen blir bättre..

2008-02-11 @ 21:16:34
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0