Vasaloppsspinning

Jag har anmält mig till vasaloppsspinning! Jag vet, helt sjukt, men jag tänkte ändå att jag skulle ge det en chans. Det är ju faktiskt det "närmaste" vasaloppet jag kommer att komma då jag hatar att åka skidor! Vi kommer att spinna tills första man går i mål. Förra årets vinnare åkte på 4 timmar o 43 minuter så det kommer att bli en jävla massa cykling! Under tiden vi cyklar så visas vasaloppet på storbild. 

Tror ni att jag kommer att se ut så här efteråt? Det tror INTE jag!!!
image421

Jag försökte få med Jimpa på detta jippo men han stenvägrar. Han tycker spinning är löjligt! Likaså alla andra träningsformer som jag utövar och försökt få med honom på. Jag är alldeles säker på att han skulle tycka att boxercisen är kul men han är envisare än envisast tyvärr! Det ska vara hockey, styrketräning, löpning eller andra enligt mig tråkiga sporter.  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Riktigt modigt av dig ätt ställa upp i vasaloppstävligen.. Lät riktigt jobbigt..! Fast säkert en riktig adrenalinkick efteråt!
Tillägger att Jimmy måste vara helt tokig som tycker att löpning är kul!

2008-02-18 @ 22:40:17
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Annelie

Nej du kommer inte att se ut som hon sen. Du är snyggare.

2008-02-19 @ 18:57:32
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: Pia

Du är ju GALEN! Jag skulle mycket hellre harva runt spåret på skidor än att trampa nio mil på cykel. Fy tusan så jobbigt!
Men jag önskar dig lycka till o att du kommer till målgången! :)

2008-02-19 @ 20:49:29
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Jenny & Cailey

Jag skrev faktiskt till RixFm igår, nåt om Jocke Bäckström, var det det? Typiskt att jag missade, jag brukar jämt lyssna eftersom det ÄR DEN ENDA JÄVLA RADIOKANALEN JAG FÅR IN. Ursäkta för svordomen i din blogg, me det förstärkte liksom min frustration över att inte få in nån annan radiokanal... haha

2008-02-20 @ 12:35:10
URL: http://www.cailey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0