2007...minnen, händelser å bilder!

Pga av att jag inte kommer åt bilder på min stationära dator så blir det inga bilder från första halvåret av 2007. Kan dock återge lite minnen ändå:

- Jimpas 30-års fest i februari då bla många kära långväga kompisar kom upp på partaj!
- Vi firade Lilly och Anjas första födelsedag i februari.
- Jag började nytt jobb i april efter att ha varit mammaledig i 9 helt underbara månader.
- Investerade pengar i mitt livs bästa köp....my lovely kamera!!!

....partytripp med brudarna till Sundsvall i maj!

...renoveringskaos!!!

...första strand(sand)dagen i juni!

...hela goa glada Stockholmsgänget kom upp till midsommar.

...Agnes 1-årsdag 24/6, här i den mycket uppskattade poolen hon fick av 08-gänget!
Fler bilder från ettårsdagen:

Agnes lär sig att gå:

...Jenny o Jonas lille söte Oscar föds i juli.

...fick en superhärlig vecka med Polle, Linda o Lilly här i norrland i juli.

...fick även fina dagar i Augusti då Anna och hennes dotter Izabella var på besök!

2 underbara mammalediga månader sept/okt med tokbra väder:


                                                        PORTUGAL i september:
image248



Portugalresan innebar Agnes första flygtripp:...spännande!!!

...ettårskalas hos Lovisa!

                                             Två sötnosar ser dagens ljus:
...Knut den 1 okt och Astrid den 25 december...

Sen har vi ju även Anna och Mattes bröllop samt en nära väns 30 årsfest som bägge bidrog till många minnen att ta med sig i bagaget!

Kan inte annat än säga att 2007 var ett riktigt bra år!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul med bilder på allting också! ;-) Dessutom tar du superfina bilder, jag tror att jag måste börja spara till en systemkamera också.. Daniel tycker dock att det räcker med bilder som det är.. Hoppas att allt är bra med er!

2008-01-08 @ 09:52:38
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Lisa

Jättefina bilder!! det verkar sannerligen som du/ni haft ett underbart år 2007.

2008-01-08 @ 10:26:15
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Linda J

Tack för tillbakablicken...jag hoppas att du får mina minnen i brevlådan idag. Kram

2008-01-08 @ 16:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0