En liten tillbakablick

Det kan vara så mycket minnen i en enda bild. Jag älskar att kolla på gamla bilder och minnas allt kul man har gjort genom åren. Nu har jag inte kunnat göra det på ett bra tag då något varit ur funktion på vår stationära dator där bilderna ligger. Min handyman har nu fixat detta och bilderna är åter tillgängliga till min stora lycka! Det bästa av allt är att jag nu kommer åt dem via våran laptop. Teknikens under!!! Här är några gammbilder som jag grävt upp!

   Mamma o svärmor på besök i stooorstan! 

 
Helenas sjukt roliga 30-års fest som gick i brandmanstema till hennes stora förtjusning!
       


Ett axplock av de oändligt många partykort som man dragit på sig under åren. Ens framtida barnbarn som kollar på bilderna kan ju inte tro att man gjorde annat än festade ;)!

                                                                                                           
                              

Den här bilden gillar jag. Snacka om att fånga stunden!!!
image300


Kommentarer
Postat av: Tessan

Bilden på Billy & ölen är ju helt klockren!! =)

2008-01-15 @ 21:41:20
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Lisa

Håller med dej, det är så himmla kul att kolla igenom gamla bilder, det såg iaf ut som att ni haft många trevliga kvällar.. Längtar själv efter en hejdundrande fest snart...

2008-01-15 @ 22:12:37
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: sandra

Älskar Billybilden! Han ser verkligen sugen ut på den där ölen dessutom.

2008-01-16 @ 11:27:59
Postat av: Nattie

Visst är det underbart med alla foton man tagit i sina dar, och det är ju så kul att kika på andras!!
Speciellt gamla partajbilder som aldrig sett ;) haha! Ha de gött!! Kramis!

2008-01-16 @ 11:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0