Nyårsafton 2007/08

...visade sig bli en riktigt trevlig kväll!!! Julgranen åkte bara omkull 2 gånger under kvällens gång! Det blev dock ALLDELES för sent....klockan 5.00 kom jag i säng så ni kan ju gissa hur pigg jag är idag??? Jag o Jimpa har hyrt en film ikväll som jag med all säkerhet kommer att sova till! Nu ska det bli så himla skönt att få återgå till en normal vardag igen. Är i ärlighetens namn gode less på alla bjudningar, middagar, partyn och allmänt socialt umgänge. Så nu blir det luuuugnt ett bra tag framöver....iaf tills på lördag då jag och J drar med ett annat par till Haparanda/Luleå för shopping :)!

Jerry hade gjort en skaldjurssoppa igår till förrätt som var så sjuuukt j*vla god att jag lätt kunnat äta upp allt själv om jag fick! Min å Sarahs varmrätt, filégratängen, blev oxå en succé. Kul!

Dukningen nästan färdig!      Helena myser med Astrid    


Lilla "hjälpredan" i köket         Jimpas årliga nyårsskägg

Buskusinerna

Lilla Astrid sov sig igenom hela kvällen

...lägger ut mer bilder sedan, nu är det visst filmdax här!!!


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Fina bilder! Ni verkar ha haft en toppen kväll!!

Gott nytt år :-)

2008-01-01 @ 22:41:04
URL: http://lillasysteryster.blogspot.com
Postat av: Emma

Så det blir Astrid hon ska heta? Det är supergulligt! Passar bra ihop med Anja också! :-) Ni ser också ut att ha haft en mysig nyårsafton, håll er nu hemma i ¨Båtvik så ni slipper detta förkylningsvirus.. inte mycket skoj alls! Hoppas allt är bra med er! Kram

2008-01-02 @ 11:53:56
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0