En titt i arkivet

Har en superduper triiiist kväll här hemma i Båtvik! Jimpa jobbar kväll och tv-utbudet suger!!! Agnesgumsan sover sen kl 18. Tänker visa er några favvobilder som jag grävt fram. Fast mina absolut toppfavvisar inkuderar nakna barnrumpor eller barnkroppar så de spar jag på. Är väldigt restriktiv att inte lägga upp sådana bilder då man inte vet vilka pervon som surfar runt.

Att dessa bilder är några av mina favoriter är inte för att de kanske är de absolut finaste rent bildmässigt utan för att de/situationen kanske ger mig mkt minnen osv. Ni fattar vad jag menar va?

...underbar norrländsk vinter (knappast denna då) med skoter å korvgrillning!!!

...Anja, den absolut coolaste halvårsbebben!

...tycker de (sandra & Anja) blev så fina!

...Lillys första dopp i havet.

....Linda-Lillymys

...Agnes testar kusin Linas dockvagn

...världens sötaste (& säkert världens minsta) bebisfötter

...lite för trött Agnes vid matbordet hos min mormor, haha!

...min & Sandras SVETTIGA kamp att få ett någolunda okej foto till julkort på småbrudarna! Behöver jag tillägga att det var en mer eller mindre omöjlighet???

...en helt underbar dag i slutet på mars -07

...badlycka!!! Anjas första dopp i våran badtunna. Valborgs 2007.

...tittut!

image521image522
image523
image524image525

Nä nu blir det inga fler bilder. Bloggsidan bara hakar sig så jag ger upp. Det kanske kommer fler sen :)!

Natti natti från en som ska upp tidigt img!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0