Händelserik lördag

Det var full huggning hela gårdagen. Jobb, hockey, schlager och singstar hanns med innan dagen var slut. Kvällen kom att bli väldigt händelserik med både mer och mindre roliga inslag (syftar bl a på ett tråkigt polisbesök i byagården). Trots mitt ynka intag av alkoholprocentig dryck så har jag lidit av världens skallebang idag...så otroligt trist! Jag menar att det hade känts mer befogat att känna sig bakis om jag tagit en riktig fylla men nu var ju inte läget så! Men kul hade vi iaf och då känns en redig huvudvärk mindre viktig! Det är bara att gilla läget :)!

Bilder från gårkvällen kommer senare, jag håller på att ladda batteriet!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Cailey

Vad har jag missat? Jimmy till Afganistan? Vad har hänt med din vän? Kram

2008-03-09 @ 20:42:57
URL: http://www.cailey.blogg.se
Postat av: Jenny & Cailey

Förresten, det där med rejäl fylla var länge sen. Minns dy kryssningen? Haha. Jag dricker inte alkohol längre men ibland längtar jag efter nåt sånt där galet. Haha. Å Muffaklubben. När ska vi damma av den?

2008-03-09 @ 20:44:18
URL: http://www.cailey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0