Bebis- & badkarslycka

Jag kunde inte ha fått en bättre avslutning på min jobbhelg. Gissa om lyckan var total när jag kom hem ikväll och ser att badkaret ÄÄÄÄNTLIGEN är installerat och redo för att börja användas. JIPPI KA YE!!! Det tog inte mer än några minuter innan det började fyllas m vatten och doftljusen lös runt badkarskanten. Inte ens gud fader själv fattar nog hur mycket jag längtat efter detta underverk som stått ouppackat i vårat garage i 3 långa år! Trots att man som gravid inte får, så var jag bara tvungen att pröva bubbelfunktionen. Bara för en liten, liten stund :)!
 
Sen måste ju förstås nämnas att Jonny & Martina fick sin efterlängtade son i torsdags. Å gud i tider vilken sötis! Vi var på sjukhuset i fredags för att beskåda underverket. Gissa om man blev bebissugen??? Det är tur att jag vet vad som väntar i magen :)...trots att månaderna till april känns som evigheter bort just nu! Hur som hellst så hade jag (såklart) min laddare till kameran på jobbet och helt batteritorsk så det blev att låna mammas digitala kamera av märket värdelös. Alla bilder utom den här blev suddiga och gryniga.   


Det var någon som tyckte att det var jättespännande med en lillbebis!

Här är en lånad bild från Jonny:

...kolla in frillan! Jag skojjade med Martina när hon berättade att hon hade besvär med mycket halsbränna att de nog är en bebbe med mycket hår som skrocken säger...och mycket riktigt!!! Fast skulle nu detta stämma så skulle Agnes ha haft väldigt mycket hår och hon var väll så nära flintskallig man kan komma :)!

I övrigt så har det inte hänt så mycket spännande i mitt liv. När jobbhelgerna faller in så hinns inte så mycket annat med. En middag hos föräldrarna, inflyttningsfest på mantelgatan, farsdagsfirande och massa sömn har jag bl a klämt in melllan timmarna på jobbet. Trevligt, trevligt!

Img så är det tänkt att jag ska bli klokare. Utbildning väntar må, ti och det känns riktigt kul att få gå på medlefors folkhögskola i dagarna två. Våran chef är jätteduktig på att skicka oss på utbildning titt som tätt och det uppskattas verkligen! Veckan därpå så ska jag på en endagsutbildning i bl a självförsvar. Så don´t mess with me framöver, haha!!!

Natti natti på er...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Om det skulle stämma skulle jag haft en gräslig halsbränna, men den kom inte förrän flera år senare :-) Emma var ett riktigt troll. Vet du alltså vad du väntar?! Åh, berätta nu för tant Annelie innan hon dör av nyfikenhet!

2008-11-10 @ 01:45:23
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Vilken liten sötis Agnes har fått tag på.

Det verkar ha varit en "fullrullad" helg för dig. Superskönt med badkar, jag är lite avis. Hade det när vi bodde i Sthlm, nu har vi två duschar. Kanske jag kan trycka ner rumpan i Ares balja? ;)

Trevlig vecka! Kram

2008-11-10 @ 12:18:48
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Anna B

Halsbränna hade jag trots Adrians näst intill nakna skalle. Men som sagt det vet man ju aldrig. Det gäller alltså att passa sig när du är ute efter självförsvarskursen ha ha ha! Men du måste vara mjuk med de mjuka och hård mot de hårda! Kram Anna

2008-11-10 @ 19:04:04
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vilken sötis, ska bli spännande när man får träffa lilleman. Tänk vad stolt A ska bli när hon får en egen lillbebis.

2008-11-10 @ 19:36:36
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0