Trist & tråkigt

Jag har nog tagit rekord ikväll med att ha så tråkigt som man kan tänkas ha! Det är lustigt...ena stunden (läs jämt) klagar jag över mitt oftast överbokade schema och när det väl kommer en ledig em och en lugn stund så är jag inte heller nöjd. Vadå ambivalent???

Jimpa är i södra delarna av landet i veckan och blir klokare vilket innebär att brudarna i familjen är lämnade ensamma i stora huset i ödemarken. Men vi reder oss bra. Jag är känner mig liiiite låst bara när lillgull har somnat. Aktiviteterna måste begränsas till inom husets väggar. Men igår så kom svärmor hit så att jag fick åka och spinna mig svettig en stund. Lovely! 

Jag har ÄNTLIGEN kommit ihåg att ta med mig laddaren till kameran från jobbet. Gissa om jag saknat min älskade kamera!!! Så i dagarna tänkte jag bege mig hem till Jonny o Martina för att dokumentera den sötaste bebisen jag tror jag skådat! Har lite ideer för lite olika poser som lille Valle ska få ställa upp på. Om han inte protesterar allför mycket vill säga ;)!

...jag har blivit bjuden på kafferep ikv!


...liten rödtott på väg i bingen!




Natti natti...


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Agnes hårfärg är verkligen underbar! Vem har hon fått det ifrån, eller var du/Jimpa också röda som små?

Ha en kanondag! Kram

2008-11-19 @ 09:20:20
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Anna B

Hon är en riktig prinsessa! hur söt som helst! Som en smällkaramell! Kram anna

2008-11-19 @ 18:42:05
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Emma

Håller med ovanstående talare att Agnes är hur söt som helst! Det är SÅ fint med det röda håret!



Jag har städat ur Knuts babykläder idag, och då hittade jag ett par brallor och en mössa (båda i brunt) som vi fått låna av er. De ska ni få tillbaka, passar ju perfekt till lillpyret sen då hon kommer ut :-)

2008-11-20 @ 11:42:00
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0