Utmaning

Här kommer en utmaning från Emma...
(bättre sent än aldrig!)

Tre personer som får mig att skratta: 
Ida, Linda By & Agnes

Tre saker jag älskar:

Varma sommarkvällar ute i havet, fina vårvinterdagar på isen, familjen (ok, det var eg två "saker")

Tre saker jag hatar: 
Slask, tidiga mornar, pessimister (jobbskada)

Tre saker jag inte förstår:
Svåååårt...det är så mycket att jag inte kan välja ut endast 3! 

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Räkningar, kamera & en adventskalender. 

Tre saker jag gör just nu:
Datar, städar & bråkar med adventsstjärnor som jävlas big time med mig! 

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Gifta mig, skaffa bostad i varmare land där tråkigaste vintermånaderna spenderas, vinna pengar.

Tre saker jag kan göra:
Gå ner i spagat, laga god korvstroganoff,  två saker samtidigt ;-)

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
?, ? & ? (kommer inte på en enda grej)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Photoshop, mer om blommor, silversmide

Tre favoriträtter:
Surströmming, köttsoppa & kinamat

Tre saker som skrämmer mig:
Mörker, alla skumma typer i samhället & framtiden (hur konstigt det än låter)

Tre personer jag utmanar:
Marie, Lisa & Linda
(...hoppas att ni tycker att det var lättare än vad jag gjorde ;-)!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hmmm.. måste fundera lite

2008-11-29 @ 12:59:25
Postat av: Emma

Kan du gå ner i spagat!? Wow det vill jag se!

2008-11-29 @ 13:52:42
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag har också bråkat med julstjärnor idag. Kan inte förstå att det ska vara så svårt!! Men jag vann iaf. =) Nästa gång vi ses ska du få visa att du kan gå ner i spagat, för det tvivlar jag lite på.... =) Ha en trevlig 1:a advent!!

2008-11-29 @ 18:37:59
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: linda.bystedt

va glad jag blir över att jag kan få dig att skratta.. men du får mig på bra humör me´, du galna brud!!!

2008-12-02 @ 14:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0