I´m still alive :)

Mitt zoombietillstånd verkar faktiskt utebli denna vecka (peppar, peppar). Thanks good för det! Fast har man en dotter som är värsta latkorven, som låter en sova till 10 på mornarna, så är trötthet det minsta man kan klaga på!

När dessa, lite tuffare jobbveckor infaller, så händer det inte så mycket i mitt liv. Dagarna rullar på...jobb-tvätt-jobb-städ-jobb-matlagning-jobb-handling-jobb-umgås lite med familjen-jobb-träning osv.  Det sociala livet utanför familjen står oftast helt stilla. Nästa vecka är däremot mycket bra...alltid något att se fram emot!

I brist på nya pics så visar jag mina sista traderafynd:
 
Stickmönster från 70-talet. Nu har jag satt mamma i lite jobb :)!


Sprillans ny fin jeansklänning från Zara till lillgull!

Jag har faktiskt köpt ett plagg till mig själv på tradera men ni får vänta med bildbeviset till jag får hem den...


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Tack för kommentaren Johanna! Jag blev jätteglad.

Vilka fina mönster du har fyndat! Are hade några såna plagg på sig för ett drygt år sen, mina och F's barnkläder från just -70-talet. Coolt!

Tänk om jag också skulle våga mig på tradera, tycker det verkar krångligt.

Trevlig dag, kram.

2008-09-11 @ 09:51:09
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Frida

Bara MÅSTE få låna det mönstret sen. Hur häftigt som helst! Ser fram emot att få resultatet på Agnes. Hon kommer lätt att bli coolast i stan!

2008-09-11 @ 10:11:21
Postat av: Tessan

Coooolt!! Såna vill jag också ha! Mamma får sticka en sån outfit till mig också, fast modell större! =)

2008-09-11 @ 12:46:57
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Emma

Wow vilka fin dressar. Får man inte beställa med din mamma?! ;-) Dumt att man inte känner nån som stickar...

2008-09-19 @ 15:52:47
URL: http://emmize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0