Vi ser det snöar, vi ser det snöar...

Nu får det snart vara bra med all snö! Det har vräkt ner sista dagarna och jag minns knappt när vi hade så mkt snö sist! Måste bara bege mig ut med kameran så ni sörlänningar får se vilket kaos vi har här! Jag gillar snö...men i måttliga mängder förstås!

Pga av det ruggiga vädret så har vi hållit oss inne hela förmiddagen. Aktiviteterna har varit att göra minsta möjliga...skööönt! Ibland behövs sådana dagar för att ladda batterierna. Lite frisk luft fick vi dock i oss då vi trotsade skitvädret och gick ut en liten, liten stund innan lunch.   

Jag måste visa er mitt senaste traderakap. Ett fynd som jag kammade hem tack vare Lisa! Hoppas de är lika fina in real som på bilden...




...en icke-linslus & en linslus (ni listar säkert ut vem som är vad!!!).


Kommentarer
Postat av: Linda J

Fin fina bilder som vanligt!

2009-02-08 @ 15:40:59
Postat av: Anna B

Visst öser det ner snö!!! Jag tycker att det enda jag har orkat med att göra denna helg har varit att skotta, skotta och återigen skottat. Jo visst jag har bakat lite för att vi ska orka skotta med! Men det är väl snart slut eftersom vi har skottat och skottat och återigen skottat... ;)

Hoppas att byxorna är lika fina som de är på bilden. Eftersom bilden var toppen fin!

Pussa linslusen! Kram anna

2009-02-08 @ 16:01:11
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Mettan

Här kommer en hälsning från ett 30-gradigt Abu Dhabi som kontrast till all er snö. Här är det öken, kameler blandat med skyskrapor. Trivs super med jobbet! Kram på er alla från Mettan

2009-02-08 @ 16:16:32
Postat av: kreativ-linda

Söta bilder på er! Spännande att få hem byxorna o se om de är som på bilden. :) Själv "fyndade" jag på me&i idag. Kanske inte kan kalla såna priser för fynd, men 2 plagg var faktiskt på rea! ;)

2009-02-08 @ 17:21:59
Postat av: Tessan

Coooola brallor!! Tänk om det fanns såna i vuxensize också. Jimpa skulle passa bra i dom! Schlagerbrallor om man sätter paljetter på! =) Måste ju bara undra: Har Jimpa skaffat biljetter till Melodifestivalen i Ske-å?? Fast det är kanske lika bra att bojkotta eländet....

2009-02-08 @ 20:25:30
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Tessan

Jag tycker att ni borde ha ett par såna schlagerbrallor var i familjen. =) Kan ni inte ha dom på er när ni kommer hit och ha dom under hela Sthlms-vistelsen?? Ja, det blir ju lite roligt att vi har en Jerry nu. Fast vi tänkte att det ska ju vara lite rättvist - om ni får ha en Jerry där, så vill vi ha en Jerry här. =) Du får hälsa Jerry att han har fått en ny kompis med samma namn. Vi får väl kalla dom för J1 & J2. Vi tränar ju på samma hundklubb som Jerry Williams och det kan ju bli lite tokigt....

2009-02-08 @ 20:33:36
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Sandra R

Vilken söt byxa!



Oj så bra bilder på dig och dotera. :-)



Nu vill jag ha bilder från ert snötäckta landskap. Här har snödropparna vikt ut sig ännu mer.

2009-02-09 @ 14:06:25
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0