Hallå handen!

Det är rent bedrövligt vad lite, knappt ngt, jag kommer ihåg när saker & ting händer i de små livens utveckling. Jag tycker inte det var länge sedan Agnes var bebis men lika fullt har jag noll koll på när hon vände sig första gången, fick sin första tand, började masa, sa första ordet osv. Det är ju en himla tur att jag har allt sådant uppskrivet! Första stegen kom jag iaf ihåg...alltid nått!

För knappt en månad så upptäckte Manne att han hade händer! Skitintressant för en då knappt 2 månader gammal bebis. Sedan dess så har han legat med armen i högläge för att skåda sin nyupptäckta kroppsdel. Det ser skitkul ut!




...tandlös gladskit!


...finaste lilla fossingen


...zzzznark i snuttefilten!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Han är så fin. Förstår helt klart vad du menar med att man glömmer snabbt, fast det händer ju så himla mycket på kort tid, och man kommer ju att följa deras utveckling i väldans många år till. Fota mycket så kommer du ihåg!

2009-07-16 @ 23:58:46
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0