Klart å betalt

TACK för alla åsikter om klänningarna :)!

Det blev så att jag klickade hem bägge klänningarna. Egentligen så gillade jag den blå lite mer men kunde inte riktigt släppa den bruna. Den blå kan bli snygg om man nu får lite mer bränna på kroppen denna sommar och ska man nu tänka på så oviktiga saker som att matcha kavaljern så är den blå snyggare till Jimmys mörkblåa uniform. Hoppas bara att de är snygga live. Jag har beställt sååå många plagg som man undrar när man fått dem om det är samma plagg som de visat på bild!!! Jag skulle vilja veta hur de har lyckats få ett plagg så olikt sig på bild jmf med hur det egentligen ser ut! Otroligt skickligt är det iaf!

På tal om att shoppa klänningar så gjorde jag ett riktigt fynd på tradera härom dagen. Jag har försökt beställa en klänning från Linus & Lotta flera gånger i våras till Agnes men den har alltid varit slut. Nu snubblade jag över en helt ny i hennes strl på tradera så jag kunde bara inte hålla mig på att lägga in ett litet bud. Trots att hon kanske egentligen har nog med klänningar. Hur som hellst så fick jag den...till en pisamt billig peng dessutom :)!


...den är ännu sötare i verkligheten!

Ni som traderar har säkert märkt att tradera går lite på lågvarv nu under sommarmånaderna. Det är inte samma mängd köpare i omlopp vilket innebär att det mesta går väldigt billigt. Så pga den anledningen så är det inte så smart att lägga ut massa grejer till försäljning nu när det är köparens marknad och inte säljarens. Jag har ett helt lass med kläder & skor som jag tänker lägga ut men jag väntar till i höst med det. Däremot så tänker jag shoppa :)!


Kommentarer
Postat av: Pia

Läser till min förskräckelse att du inte äger en endaste klänning! TUR att du klickade hem båda. Två klänningar är nog inte för mkt att ha hemma i garderoben.



Jag har nog närmare 40 st...

På riktigt alltså. :)



PIA

2009-07-08 @ 05:35:01
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Jottan

Jag har samlat på mig en megatraderahög uppe på ett skrivbord. Det är så mycket att jag fasar redan nu för att ta tag i det där och stryka, ta kort och lägga ut det. Men precis som du så väntar jag tills hösten.



Däremot så kan jag inte heller hålla mig från att lägga lite bud så det kommer små paket i brevlådan ibland......eller ofta.

2009-07-08 @ 09:11:41
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Nattie

Jaaa nu kan man fynda på tradis! Gjorde det nyss ;)Jag ääälskar att få små paket i brevlådan! Man blir så glad trots att man vet vad som ligger i =)

2009-07-08 @ 15:43:01
Postat av: maria

Smart tips, tack för det! har lite kläder jag tänkte sälja men väntar till hösten, kanske ska gå in och fynda nåt istället! Söt klänning!

2009-07-08 @ 16:21:17
URL: http://miasvardag.blogg.se/
Postat av: Anna B

Låter som ett bra tips!

Ha en toppen vacker kväll! Kram Anna

2009-07-08 @ 21:18:51
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: sara

Håller helt och hållet med, tradera är livet! När man aldrig hinner på stan i alla fall, min sälj hög har exploderat till 2 stora lådor som ska ut i höst.

Bävar! Hoppas klänningarna passar!

2009-07-08 @ 22:32:09
URL: http://livetpabankgatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0