Helgen i bilder


...vedkluvning & stapling till f*rbannelse!


...sjösättning av båten och årets första båttur . Härligt, härligt! Nu känns det verkligen som att sommaren är NÄRA!


...Manne har sovit sig igenom ytterliggare en helg. Denna gång i vagn vilket verkade uppskattas då sovmaratonpass avverkades i den!

Lördagkväll och en sjukt rolig countryfest för en nybliven 30-åring...Marie!



...jag klarade mig inte undan från lekarna. Vi skulle se vem av oss 3 tjejer som klarade av att stoppa in flest marshmallows i munnen och fortfarande kunna prata. Jag blev totalt utklassad!!!


...jag gav upp efter endast 5 stycken!!! Då trodde jag att jag skulle spy!


...Marie kammade inte helt otippat hem vinsten med fler än dubbelt(!) så många som vad jag klarade. Liiiite bittert!


...Coolaste hatten med RIKTIGA tänder! Men det var lite mer crocodile dundestuk på den än country :)!


...Sara & Manne!  

Skön söndag med sovmorgon, sol och grillning hos Frida & Lourens.



...söta Konrad.


...Agnes gillade deras härliga solstol. Det gjorde även jag :)!


...var under min prommenix från Byske ikv tvungen att dokumentera att vi inte har helt snöfritt ännu. Helt galet!

Det var den helgen! En BRA helg som jag hoppas att ni också har haft!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det ser verkligen ut som en härlig helg! Jag har fått så otroligt mycket gjort! Skönt när sådana helger är över. Men det var utebestyr så jag hann med att njuta av solen jag med!

Önskar dig en bra start på veckan! Kram Anna

2009-05-18 @ 06:40:21
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linda S

du har alltid så härliga bilder i din blogg!!! :)

2009-05-18 @ 10:21:52
Postat av: Linda J

Vilken helg!! Ser inte ut som att ni lidit direkt...hoppas allt är bra annars. Känns som att Manne kommer ha växt på sig en hel del innan vi ses nästa gång. Jag har hört att bebisar utvecklas massor när de sover...shiitt vad han kommer bli grym isåfall...vilken sjusovare!

2009-05-18 @ 10:36:00
URL: http://lillyojag.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Johanna! Du får ge dig ut med spettet eller en spade för att få bort snön. ;)

Trevligt med sjösättning, våren är kommen. Här har till och med sommaren kommit, iaf enligt SMHI.

Fina bilder på natur och människor.

2009-05-18 @ 14:57:08
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Anna B

viskar Har idag hjälpt din mor med "vårt tugg"! hon satt och funderade vad Crocs var för något... Ska inte ens börja berätta om telefonsvarandet... ;)

Ha det gott! Kram Anna

2009-05-18 @ 17:53:20
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0