Friskare tag...

Efter två dygn av nästintill total orkeslöshet så är jag fit for fight igen. ÄNTLIGEN! Manneproppen är tyvärr fortfarande krasslig och orkar inte riktigt som vanligt. Många timmars sömn avverkas per dygn och snoret rinner som floder från hans lilla näsa.

Ikväll så är det dags för fotokurs igen, det sista tillfället. Då ska det tränas på att fotografera i kyrka vilket ska bli jättespännande. Det känns onekligen lite sorgligt att det är sista gången för jag hade gärna fortsatt fler gånger. Jag måste ändå säga att kursen har gett mig så otroligt mycket nya kunskaper som nu ska t-r-ä-n-a-s tills de sitter i ryggmärgen. Träning ger färdighet :)!


         Våran lilla sjukling



Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter verkligen jätte kul med fotokurs, är super sugen på att gå en sådan också!



Kanske ska slå till på det efter årskiftet innan bebisen kommer!



Hoppas ni haft en fin kväll! Kram Jenny

2009-10-29 @ 22:53:05
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Linda J

Han är iallafall söt som få...trots att han e lite sjuk. Jag får gå fotokurs hos dig när vi kommer upp =)

Ha en bra helg!! KRAM

2009-10-30 @ 09:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0