Dan före dan...

...har jag spenderat hemma. Iaf em, i min ensamhet. Vi var bjudna till svärmor på dopp i grytan men eftersom jag jobbat de senaste dagarna och inte hunnit beta av "införjulaftonfixet" så valde jag att stanna hemma. Jag misstrivs inte att vara själv. Tvärtom så kan jag ibland tycka att det är rätt så skönt att vara vara för mig själv. Nu väntar ett par dagar, närmare bestämt en vecka, av intensivt umgänge så min egentid ikväll värderades högt.

Jag har hunnit en hel del...efterrätterna inför morgondagen (3 st), kokat en porterstek, kokat gröt, slagit in de sista klapparna och städat undan en hel del. Sååå skönt! Nu kan jag ägna morgondagen åt att bara njuta av julaftonslugnet.

GOD JUL på er!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Duktig du är :-) God jul!

2010-12-24 @ 00:51:08
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Nattie

God Jul johanna m familj! Hoppas ni får en riktigt lung och fin julhelg!

Massor me kramar från oss.

2010-12-24 @ 11:48:56
URL: http://nathalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0