Nattugglar

...trots att väckaren ringer om alltför få timmar. Sitter och funderar över allt som är gjort och allt som är ogjort inför den stora dagen. Konstaterar att det trots allt är en del kvar att fixa. Inte mycket men tillräckligt för att inte kunna känna det härliga dan före dopparedanlugnet. Till nästa år så hoppas jag att jag lärt mig av årets misstag att inte schemalägga dagen före! Jättedumt!

Eftersom att jag antar att mina julkort kommit fram vid det här laget så kommer här årets bidrag på våra små gull. Dock i litet format och detta år utan tomteutstyrsel.


Nu sängen och ladda inför min sista arbetsdag innan fem härliga, lediga och säkerligen ganska intensiva dagar väntar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Kortet damp ner i lådan idag... Tusen tack! Jättefint även utan tomteutstyrsel =)



Hoppas ni får en härlig jul med många klappar och god mat nu. Mysigt! =)



Kram!

2010-12-23 @ 20:40:44
Postat av: Jottan

SÅ fint kort! God Jul på er!

2010-12-24 @ 13:00:33
URL: http://jottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0