Femtonde december

Vi fortsätter att förbanna kylan även denna dag! Det känns som att svinkalla dagar är mer en regel än ett undantag numera! Men vi bylsade på oss de varmaste kläderna och trotsade vädergudarna med en bobpromenad. Pretty uppfriskande kan jag lova men sååå skönt att komma ut!

Jag fortsätter njuta av mina lediga dagar. Fem avverkade och två kvar innan nattarbetet drar igång. Jag ska försöka komma ihåg till nästa år att lägga en vecka ledigt innan jul igen för det har varit toppen att få beta av lite julstök, städning och bak men också hunnit känna lugnet.   

Ikväll ska jag och en kompis stanna kvar efter träningen och basta på badhuset. Köra hela racet med hårinpackningar och ansiktsmasker. Det blir en bra avlutning på denna kalla onsdag!  



Hoppas ni har en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: Linda S (kreativ)

åh vad härligt ni ska ha det med inpackningar o grejer! :) Kul bild! Och bra kämpat att trotsa kylan!

2010-12-15 @ 18:53:54
Postat av: Martina

Hallå hur jobbas det runt jul då?!

O här e tusan så svinkallt också, trots "endast" 9 minus så fryser man in i märgen o får skrapa bilen efter att ha arbetat dagtid. blä. längtar efter Bastu!! kramar

2010-12-15 @ 22:44:00
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0