Snart nyår

Ett nytt år står inför dörren. År tvåtusenelva. Ett år som jag tror kommer att bjuda på en hel del spännande. Det stora orosmomenten inför det nya året är förstås Jimmys utlandstjänstgöring som inte går att blunda för längre. En sommar ensam för mig och barnen. Det känns verkligen skittrist! Hela tio veckor av väntan, längtan och oro. Usch! Jag blundar nog för det ett tag till ändå!

Sen till det positiva. Resor. Både korta och långa. Sånt är alltid trevligt att se fram emot. Och besök. Och kanske, kanske plugg för min del. 

Jag har inga bilder från den gångna julen att bjuda på. Bara av den anledningen att jag glömde ta kort under dagen. Så mycket bedrövligt...hur kunde det hända???

Julafton firades tillsammans med min och Jimmys släkt. Vi var knappt 25 personer som åt tills maten nästan kom ut genom öronen, dansade ringdans och lyssnade till ett finfint saxofonuppträdande. Vi drack glögg, öppnade sinnesjukt många paket och njöt av att se barnens glädje över alla klapparna. Manne var fullkomligt tokig av lycka över alla fordon som hans paket innehöll. Han har brummat konstant med dessa sen julafton och vi befarar nästan att hans små läppar ska ta skada av allt brrrrm, brrrrrm =)! 

Kort och gott en m-y-c-k-e-t lyckad jul!  

Eftersom min kamera verkar ha tagit ofrivilligt jullov så bjuder jag på en bra låt ist... 


Vad har ni för planer på nyårsafton?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag och min kompis Lena ska bo på herrgård och äta 7-rätters. Som läget ser ut kommer jag även dricka champagne tills det sprutar ut genom öronen!

2010-12-29 @ 00:35:35
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Emma Lundmark

Vi ska vara hemma hos oss och fira nyår i goda vänners lag. 2 gravida och 2 ammande kvinnor. 4 glada herrar som ska dricka för oss damer :-) Vad ska ni göra?



Spännande med plugg, vad blir det för nåt?



Kram!!

2010-12-29 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0