J-U-N-I

Ifall någon har missat så är det juni idag :)! Det gillas skarpt!! Juni kommer bl a att bjuda på en förhoppningsvis alldeles fantastisk midsommar på dansbanan i byn, en massa besök, STUDIOFOTOGRAFERING, Agnes 4-årskalas och för min del jobb. Jobbiten känns helt okej faktiskt. Sen om ni frågar mig i juli så är svaret antagligen inte detsamma, haha!

Min dag startade med en långpromme. Jag lämnade bilen i Byske när jag lämnat Agnes på dagis och gick tillbaks. Nu sitter jag här och känner att vägen tillbaks för att hämta bilen känns lite övermäktig. Jag har dragit på mig en förkylning och är inte helt på topp. Men, det är bara att bita i det sura äpplet...solen skiner iaf :)!

Tänkte bjuda på en riktigt skön låt denna junidag till ära...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Att det är juni har inte undgått mig iallafall :-D

2010-06-01 @ 11:21:14
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Martina

Studiofotografering efter den 19 hoppas jag?

2010-06-01 @ 22:23:44
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0