En ovanligt lugn tisdag

Hur kunde jag vara så korkad och tro att Agnes skulle klara sig från att bli sjuk när alla vi andra är/varit det??! Igår afton, blek som ett lakan, tempade hon dryga 38,5. Sena kvällen bjöd på hosthosthost, halsont, gråt och några spyor. Jag trodde faktiskt att detta skulle bli den första natten sedan hennes ankomst som hon skulle hålla oss vakna. För det har aldrig *pepparpeppar* hänt hittills. Men efter tolvsnåret så lugnade det sig och hon sov gott hela natten. Halleluja!!!

Dagen har varit väldigt oproduktiv! Vi har gjort precis vad samtliga här hemma orkat med. Typ ingenting! Jimmy har tutat i A att om man ser för mycket på tv så får man fyrkantiga ögon. Skulle detta ha stämt så har vi definitivt fått det idag för tvn har varit igång i stort sett hela dagen. Men det har jag inget dåligt samvete över!!! Jag fick mig iaf en promme mitt på dagen då mamma kom hit och barnvaktade de små. Skönt...även om inte orken var på topp!

Några pics från dagen... 


Den här rackarn kom igår kväll på det här med att ställa sig upp mot grejjer så nu görs det inte annat! När han väl kommit upp så är han så otroligt kaxig och tror att han klarar allt vilket har resulterat i ett X antal krascher under dagen. Hej hej blåmärke!



Klapp klapp...


Ingen dans idag men en himla massa sång :)!


Söta små!


Lite playdobak har hunnits med.


Traktor till pappa. Ni ser väll röken?


En liten tår efter en av alla krascher.


Får lite hjälp av syrran.

Nu ska jag njuta av lite barnfri tid. Min ork och energi tog slut vid sista barnets nattning! Har hyrt en film, the proposal, som får bli min tisdagsunderhållning!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas ni mår bättre nu!!

Vad cool Manne ser ut när han står och ler vid soffan, stora killen!

Och Agnes är så fin i den klänningen, så söt!

Kram på er!

2010-03-10 @ 13:04:18
URL: http://asasminnen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du har en award att hämta i min blogg ;)

Har säkert fått den ett par gånger nu! ;D

Kram!

2010-03-10 @ 14:25:32
URL: http://asasminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Dina barn är så fina!

Jag skulle gärna få en rundvandring i ert hus. Det ser så annorlunda ut beroende på ljuset.

Kram

2010-03-10 @ 15:26:49
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0