Utmaning

Jag har blivit utmanad av Sandra.

4 saker...


4 TV-program jag tittar på:
Lyxfällan, Hollywoodfruar, NCIS, Idol.

4 saker jag gjort idag:
Skjutsat A till dansen, sovit (efter nattjobb), jobbat på Nordanåteatern, druckit ett glas rött. 

4 saker jag längtar efter:

Jul, snö, nästa söndags studiofotografering och tvättstugan/bastun/relaxen som är under byggnation.

4 saker på önskelistan:
Nya stövlar, en till utlandsresa, en gigantisk hall på minst 30 kvm innehållande högtryckstvätt, golvbrunn, golvvärme de lux, torkskåp, flera garderober, skotork. En ny soffa. Inga små önskningar man har :)!

4 saker jag avskyr:
Novembermörka o kalla dagar. Mannes tidiga mornar. Sen kan jag inte komma på något mer.


En bild på en av mina favoriter!

Jag skickar vidare denna utmaning till Martina, Pia, Linda och Jottan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0