Överdos

Idag har jag gjort något som kanske inte är så smart och som egentligen går lite emot mina principer. Jag vaknade i morse i ännu sämre skick än jag var i går. Sov vidare fram till lunchtid, steg upp och...överdoserade i stort sett alla de tabletter som vi har hemma. Not so smart jag vet men jag kunde bara inte missa dagens studiofotografering. Men tabletterna hjälpte och höll mig på benen så att jag kunde genomföra mina mission. Åhhh, vad kul det var! När jag kom hem vid 19-tiden så möttes jag av det här...


Ja vad säger man!

Sen gott folk ska ni få se. Nu börjar min ena rabatt skymta vårens ljus =)! Det känns dock som en evighet innan jag kan plantera ut mina små projekt som jag har härinne.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo, man säger att han ska plocka bort cykelstolen omedelbart från motorcykeln. Hoppas verkligen att han inte kör runt så.

2011-04-18 @ 11:21:59
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo det gör han. Men det är inga 200 km/h vi pratar om utan en hastighet som jag skulle kunna cykla om =)! Skotern går tom snabbare än de hastigheter han kör med Manne på hojjen.

2011-04-18 @ 11:40:36
Postat av: Lisa

Hoppas du förstod mig rätt! Jag är bara rätt "nojjig" när det gäller fordon där du sitter "oskyddad". Men bra att de tar det försiktigt.

2011-04-18 @ 13:10:57
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: sandra

Ligger det en fisk i rabatten?!

2011-04-18 @ 20:56:56
Postat av: Linda J

Hej!

Tror nog Jimpan blivit lite inspirerad av Polles stol som Lilly brukade åka i =)

Hoppas manne tycker det är lika kul...lilly har ju älskat det!!! Ebba är dock lite mer skeptisk.



2011-04-19 @ 21:59:03
Postat av: Caroline

Usch det där hade jag fått BIG ångest av! Men om jag förstår rätt gick det extremt långsamt och det är ju bra men sätt på en hjälm med nästa gång, och vore jag dig hade jag dock förbjudit det...

2011-04-20 @ 08:27:27
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hej igen!

Jo men jag fattade att det var ngt sådant... det blir ju alltid lite tokigt när man bara tittar på ett foto utan att höra berättelsen bakom... En gång satt Stella på en häst cirka 10 sek och jag fotade med iPhonen, varvid jag släppte taget då tre sek, och tusan vad mkt kommentarer att hon inte hade hjälm... fast jag visste ju att hon inte ridit och inte gått en meter och att jag hållit i henne förutom när jag släppte för att fota :-D Blir så komiskt nästan...

kram p glad påsk!

2011-04-21 @ 08:40:48
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: lovisa

nygg!

2011-04-21 @ 08:47:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0