Åsså blev det torsdag

Jisses vad dagarna går snabbt nu. Gårdagen tog nog alla rekord. Bland annat så hann vi med ett besök på skridskoplanen efter jag kommit hem från jobbet. Agnes imponerade på oss alla genom att faktiskt ÅKA skridskor. Alltså inte bara ligga på isen och vara förbannad för att det är fel på skridskorna eller isen. Jag var stum av förundrad när hon glatt åkte fram och tillbaka över planen som hon inte gjort annat. Efter det så blev det pump och därefter spinning för min del vilket bidrog till mina svåra rörelsebegränsningar idag. Ooops!

Idag så kom snön tillbaka. Ja inte för att vi har varit utan men det har faktiskt inte snöat på ett bra tag nu. Jag ogillar att köra bil i sånt här väder och ska för den sakens skull avverka drygt 20 mil i bilen i afton. Jag, svärmor och Agnes ska upp till Luleå för att träffa andra blivande gräsänkor och få information om resan som J ska göra snart. Usch, det är ju faktiskt snart!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Snö här med, men framförallt snorhalt!

2011-02-04 @ 23:18:14
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0