Brrrr

Det finns då dagar för allt nuförtiden! Hur många vet att det är den internationella gelehallonsdagen idag?

För mig har det snarare varit "en till sviiinkall dag i denna årstid som numera benäms som istid"! Jag älskar vintern men denna j***a kyla som vi haft den sista tiden börjar ta knäcken på mig! Närmare -30 var det när jag lämnade ungarna på dagis imorse. Jag lämnade mina lovikavantar på Mannes dagis så de kunde ta på honom dem på fötterna när han skulle sova em. Han är inga problem att lägga ute när det är kallt men hans småfossingar behöver förstärkning när kylan biter så hårt.

Dessutom så upptäckte jag när jag kom till stan att jag glömt motorvärmarsladden hemma, suck! Ingen succé när det är så här kallt kan jag lova!

Nu ska jag kolla in kommande avsnitt av Solsidan sen blir det god natt. Utbildningen suger verkligen ur all kraft trots att vi bara sitter rakt upp o ner! Hjärnan är inte van att bli matad med så mycket information på en och samma gång =)!

Kommentarer
Postat av: Annelie

För mig är det den stora tröttarbetsnatten :-/

2011-02-17 @ 01:28:11
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Nattie

Jag håller med om att det är kallt här hemma, lämnade ett 35 plusgradit Bangkok igår och landar i -7 grader i morse. HUA!!

Hoppas allt är bra med er alla!

Kram

2011-02-17 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0