Missbruk

Idag så har jag avverkat den 4:e dagen på denna veckas utbildning. Det är fullspäckade dagar med korvstoppning på hög nivå och hjärnverksamheten är verkligen på minus kvällstid. Men oj så intressant! Tänk vad mycket som finns i Skellefteå som man inte har någon aning om. Jag syftar bland annat på hjälporganisationer, diverse mottagningar och fältassistenter. Imorgon så ska vi beta av internetdroger, spel- och sexmissbruk.



Img kväll väntar klinikfest. Jag är skittaggad! Ska bli så himla skoj att gå ut och ha roligt med kollegorna men det känns lite paradoxalt då vi blivit fullproppade i veckan om bl a alkoholens påverkan och skador. Vi har fått se bilder som gör att alkoholhaltiga drycker inte känns så lockande längre =)!

Det blir en riktigt tidig kväll för mig ikv. Allt för att inte riskera att jag somnar vid något bord img på festen. Jag vet ju efter de tidigare utbildningsveckorna att fredagskvällarna inte brukar bli särskilt sena!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Have fun :-)

2011-02-18 @ 01:44:13
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Jottan

Men GUD så jäkla spännande utbildning!!!

2011-02-18 @ 07:03:08
URL: http://jottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0