Sköna söndag

Jag har verkligen glömt bort hur himla härligt det är att vara ledig på helgen. Tillsammans med hela familjen utan några större planer. Vilken lycka!

Nu sov jag visserligen bort en del av lördagen men lite ledigt har jag ändå fått känna av =)!

Gårdagen var toppen. Fina vänner gjorde oss middag- och schlagersällskap och Agnes var i sjunde himlen. Hennes jämngamla kavaljer var nämligen med och hon blir alldeles salig i hans sällskap. Kärlek!

Dagen har bl a bjudit på en skotertur upp på berget där vi åkte pulka, drack kaffe och grillade lunch i nästan tre timmar. Vi trotsade kylan och bylsade på ungarna dubbelt av allt! Men väl där så var det vindstilla och strålande sol som värmde fint så de nästan tjugo minusgraderna kändes inte alls så kalla. Helt underbart var det!!!





Nu väntar sängen. Kvällens träning tog de sista krafterna jag hade. Imorgon väntar första dagen på en utbildningsvecka så det är bäst att jag är någolunda pigg och utvilad. Att sitta på föreläsningar en hel arbetsvecka är verkligen inte min grej. Jag ser ändå fram emot just den här utbildningen som jag tror är riktigt bra!

Hoppas ni oxå haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0