Glimtar från våran tisdag



Tänk att jag hade turen att få vara ledig på vinterns hittills bästa dag! -3 grader och strålande sol. Det är såna här dagar som gör att de överjävligt kalla dagarna går att genomlida. Man vet vad som väntar =)! Jag och Agnes gick en prom i djupsnö och jag anar att en påtaglig träningsvärk i bägge armar lär infinna sig img.



Övernattningfrämmande. Äntligen om man ska få ett slut på tjejernas tjat =)! Det var alltså dags för kusin Astrids premiärsovning på egen hand i huset. Det gick bara finfint och jag hoppas att natten förlöper lika bra som läggningen gjorde.



Ja vad säger man?? Manne, våran lilla spjuver! Man kan inte annat än le när man hittar honom i soffan, tittandes på bollibompa, så här. Han fullkomligt älskar simglasögonen och kan ha dem på mer eller mindre en hel kväll.

Kommentarer
Postat av: Martina

Sötnosar!

2011-01-11 @ 23:46:07
URL: http://fantasiee.blogg.se/
Postat av: linda s

hahaha, det var en riktigt rolig bild på grabben! Kul med övernattningsbesök! :)

2011-01-12 @ 00:06:48
Postat av: Annelie

Framtida simhopp i OS? ;-)

2011-01-12 @ 00:48:26
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Hur gick natten? :)

Manne, busunge. Are var/är likadan, på med allehanda glasögon eller hvudbonader.

2011-01-12 @ 06:53:32
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Emma Lundmark

Haha jag har ju en bild från i somras på Manne då han har ett par rosa simglajjer på sig :-)



Vad gör ni i helgen? Kram

2011-01-12 @ 12:16:31
Postat av: Emma Lundmark

Oj vilket schema du har lyckats med! Det är ju fördelen då man har 8-17 arbete. Att man har alla helger lediga. Det måste ju vara pest att jobba helg nuförtiden då de allra flesta är lediga. Fördel att kunna vara ledig mitt i veckan och umgås med barnen dock! Det är ju vår nackdel, att veckorna blir ganska enspåriga o jobbiga.



Men du kan väl kolla hur ni har det på helgerna framöver? Vore som sagt trevligt att få bjuda igen snart :-) Vi lär inte vara så uppbokade med liten bebis så för oss borde det passa när som helst nästan

2011-01-13 @ 08:57:49
Postat av: Sarah

Uh-oh... ser ut som en räääserförare i mina ögon :P

2011-01-13 @ 12:42:25
Postat av: Frida

Manneproppen =)

2011-01-14 @ 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0