Värmebölja i norr =)

När man är inställd på en utetemp på runt -20 grader så känns nollgradigt som rena rama sommaren. Vilken lycka att kunna vara ute lite längre stunder utan barn som gnäller att det är för kallt!!! Hoppas bara vädret håller i sig nu!







Helgen den kom och gick. Mina planer var att jobba och sova men jag har faktiskt hunnit med en hel del annat också. I lördags var vi bjudna till mamma på en supersmarrig trerätters middag. Och igår så var det dags för första jazzdansen. Nervöst värre! Men det visade sig vara riktigt kul även om jag hade en del svårigheter att hänga med i vissa moment =)! Det positiva är att alla i gruppen är nybörjare och därmed på hyfsat samma nivå...dvs att jag slipper vara ensam satt skämma ut mig =)!

Det blev middag borta igår med. Restaurang Lundbäck bjöd på en gryta som inte gick av för hackor. Lyxigt värre att bli bortbjuden två dagar på raken.

Nu är det måndag och jag är ledig i dagarna tre. Jimmy har efter 3 1/2 veckas ledighet börjat om att jobba idag. Så därmed är min semester slut =)! Nu börjar dagislämning och hämtningsångesten infinna sig. Fasiken så bra jag har haft det i snart en månad!

Kommentarer
Postat av: Linda S (kreativ)

du har alltid så fina bilder! :)

2011-01-10 @ 14:47:24
Postat av: Sandra R

Oj, vad lyxigt att bli bjuden på middag två gånger på en helg. :)

Fina bilder.

Vi har plusgrader här nere. Snön smälter och bildar isgator. Inte alls kul. Dessutom skymtar gräsmattan fram. Jag vill faktiskt ha lite mer snö så att ljuset kan vara kvar. Vi är ju bara i januari. Fler minusgrader!

2011-01-10 @ 21:59:41
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0