110311

Ledig fredag. Stooorstädning och stooorhandling har varit våra fredagsaktiviteter. Och klippning av lugg. Och ett halvlyckat försök att göda det minsta trollet som tappat förskräckligt mycket vikt den sista tiden. Jag fick köpa en blöjstorlek mindre idag då hans vanliga blöjor hänger lika mycket som farbror Jonnys byxor =)!



Nu tänker jag ta ett glas rött och sjunka ner i soffan. Let´s dance, solsidan och sen god natt. Har planer på att försöka komma iväg tidigt och träna imorgon. Vi får se hur det går, jag är ju inte mycket till morgonmänniska!

Kommentarer
Postat av: Johnny

ÖJ ÖJ ÖJ!! Vad är detta för påhopp?

Det är ju snyggt med häng! Manne korven har ju stil :D

2011-03-11 @ 21:14:42
Postat av: Nattie

Solsidan?! Är inte det på söndagar?

2011-03-11 @ 21:55:59
Postat av: Sandra R

Kom du upp tidigt idag? Jag kunde ha väckt dig, grodis vaknade halv fem...



Taste teaser är som en stor napp med hål i sugdelen. Där lägger man frukt eller annat som bebisen kan suga, tugga och smaska i sig från. Finns på careb.se om du vill se.



Ha en fin dag!

2011-03-12 @ 08:12:46
URL: http://aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0