Lite fredagsshopping

Idag var jag en sväng på stan. Hade lite saker på listan som inte kunde vänta. Men som vanligt under en sån nödvändighetstripp så följde det med lite andra "intesånödvändigagrejjer"!

Bl a ett par såna här... 


...som bl a dessa ska få bo och växa i:




Nu återstår bara att se hur mycket som överlever denna gång =)! Men jag har en vision om hur jag planterar ut fina och frodiga små blommor i min rabatt i sommar. Vi får väll se om det stannar vid en vision eller inte.

Jag blev himla sugen på att köpa dessa med men det får bli under en senare shoppingrunda!

Ett annat mission jag hade under min tripp var ett av de jag hatar mest när det kommer till shopping. Jeansköp. Jag blir sååå less när utbudet av jeans i stort sett alla av stans affärer är i modell skinny, superskinny eller superduperskinny. Vissa fick jag inte ens över vaden!!! Korvskinnsbyxor har jag redan utan jag tänkte mig mer ett par v-a-n-l-i-g-a jeans. Alltså någolunda raka och inte sådana som orsakar blodstockning i vaderna! Nåja, det blev ett köp tillslut. I modell skinny! För vad har man för val när ingenting annat finns?

I morgon så åker vi upp till goda vänner i Boden. Ska bli riktigt skoj! Vilken helglyx...inget jobb för min del, ingen renovering för Jimmy utan bara åka iväg hela familjen och ha det bra. Det är på tiden! 

Trevlig helg på er! 

Kommentarer
Postat av: Sandra R

Lycka till med växtuppdrivningen i år. :)

Jag ogillar slimmade jeans, har inte kroppen eller tycket för det.

Ha det så kul i Boden! Vi ska beskära stora äppelträdet idag, spännande.

Kram

2011-03-26 @ 07:42:32
URL: http://aresmamma.se
Postat av: Annelie

Jag vill också odla, saknar min trädgårdsplätt! Får väl skaffa mig en grönskande balkong istället.

2011-03-26 @ 15:09:07
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Att du får blommorna att överleva länge nog för att sättas ut, där är jag imponerad!



2011-03-26 @ 20:45:43
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0