Många bäckar små

Våran lilla tvättstugerenovering som inte skulle bli någon större smäll i plånboken visade sig bli betydligt större än vad iaf jag trodde. Kakel, klinker, garderober, all inredning till badrummet, bänkskiva, skåp, diskho mm mm mm. Det tar liksom aldrig slut! 

Kan ni te x gissa hur mycket den här som jag köpte idag kostade...



Riktigt fint blir det iaf trots att inte renoveringen gått helt enligt planer. Jag är så sjuuuukt lycklig över min nya tvättmaskinen som känns som en Rolls Royce jämfört med våran gammhärk.

På tal om shopping så bestämde jag mig för att skippa krukorna som jag visade i tidigare inlägg och shoppade dessa idag istället...


Fina va? I dessa ska det bo fina, vita blommor i sommar!

Ikväll så blir det soffhäng och bara soffhäng för min del. Veckans utbildning suger verkligen ur all energi och jag började rent svettas av tanken på träning ikväll!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag gissar på 2500 kr exkl. blandaren. För jag hade en likadan duschanordning i mitt förra hem :-)

2011-03-30 @ 21:03:17
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: jottan

Vart har du hittat krukorna????

2011-03-30 @ 21:44:12
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Jag vill inte gissa vad den kostade. Det syns hur snygg och behaglig den är = kostsamt.



De krukorna du köpte är finare än de du visade tidigare. Det blir fint med vita blommor mot det råa.



Hoppas att du blir nöjd med slutresultatet i hemmet - när allt har kostat klart. :)

2011-03-31 @ 08:17:14
URL: http://aresmamma.se
Postat av: Sarah P

Gissar på mellan 3 o 4000. Synd att vi inte visste att ni ville ha en....vi har en liknande helt ny som förmodligen inte kommer användas....trist,, för jag ville vääääldigt gärna ha den.

2011-03-31 @ 08:26:35
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Länge sedan jag var inne hos dig, det är så svårt att följa bloggar som inte slutar med blogspot.com eftersom de inte kommer upp på min blogg då, när nya inlägg är skrivna :-o

Hur som helst, duschen tippar jag på att den kostade cirka 5500 eller mer. Vi köpte vår frö 7000 kr och den liknar den du har där. Ja att renovera blir ju alltid dyrare än vad man tänkt sig, dumt nog!

Dina krukor var verkligen helt i min smak, och med vita blommor i kommer bli alldeles super! Oj vad jag längtar efter sommaren nu!

Stor kram från mig!!

2011-03-31 @ 08:52:19
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0