Zzzznark

Våran torsdag visade sig bli en väldigt bra torsdag. Men låååång. Nattgästen vaknade redan vid 05.40 och tyckte att det var morgon och våran minsting var inte sen att haka på. Rise and shine =)! Speciellt för mig som inte somnat när klockan var 01! Det sedvanliga bekymret jag har dagen efter nattjobb. Så jag kan lova att jag inte vågat stanna av så mycket som en liten stund idag. Med andra ord så har jag fått en hel del gjort vilket är positivt. Jag hade tänkt mig en löptur ikväll men jag ska vara glad om benen bär de trappsteg som är upp till övervåningen och sängen!

Här kommer några glimtar från våran dag...









Manne äter så sinnessjukt mycket nu. Undrar om planen är att ta igen allt han missat de senaste veckorna? Efter morgonens välling och en dunderfrukost så åt han en stor portion plättar kl 10 och därefter lunch med tjejerna kl 11. En glass, 3(!) stora portioner spaggetti carbonara till middag, lite smoothie och en flaska välling. Det är bra mycket mer än vad jag själv äter på en dag!!! Hejja Manne!


Gott med mat!

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja han får allt ta o äta upp sig lite, han ligger ju fortf i lä jämfört med Dunderklumpen här :)

2011-03-17 @ 21:43:23
URL: http://fantasiee.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom brukar äta som hästar några dagar efter sjukdomen släppt. Det är helt klart för att ta igen sig. Härligt!

2011-03-17 @ 22:16:55
Postat av: Linda J

Lilly sa en dag...mamma, jag längtar efter Agnes =)

Länge sen sist nu!!!!

2011-03-18 @ 14:21:43
Postat av: Sandra R

05:40, vardagsmat...



Fint att Manne fått tillbaka aptiten igen.

2011-03-22 @ 07:26:57
URL: http://aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0